jag vill inte städa !!!


mitt rum är verkligen upp&ner, det ligger hår från mitt löshår runt hela
golvet och soffan går inte att sitta i för att den är begravd i kläder, soffbordet
och matten som ska stå vid soffan är i mitten av rummet och just nu vill jag
bara dra täcket över skallen när jag ser på eländet.
faktum är att jag har ju inget val, jag måste ju fan städa. helvete!

igår var det en kväll i lugnets tecken, ett glas vitt räknas inte eller hur?
var på stallfesten, for dit för att äta thaimat och det var grymt gott som vanligt,
emmelie åt tamefan mer än mig och det hör inte direkt till "vanligheterna" !
sen for vi till emmelies place och såg lite utav stjärnor på is (vilket dåligt programm?)
senså.. ja tog de lugnt och inatt fick jag ett efterlängtat samtal ;).
och nu måste jag till hästen, eller inte nu men nångång idag. har ingen lust idag :/


black and white

Kommentarer
Postat av: emylee

snygga vi är doffan ;)

2008-10-19 @ 17:37:55
URL: http://emyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0