nu börjar dagen lida mot sitt slut =)


är helt överväldigad eller hur man nu ska säga av alla gratulationer och
presenter :)

har vart full rulle hela dagen, vart i skolan på en lektion och sen for jag hem
och då KIDNAPPADE bella och stina mig! det satte på mig en ögonbindel och
klädde på mig nå fula tights, en orange blommig klänning och en lila peruk,
sen for vi omkring i bilen och jag visste inte vars vi skulle ! sen tar de ut mig ur
bilen och så tar de bort ögonbindeln och gissa vart jag var? MITT PÅ STAN,
vid vetehatten! alltså I DIED. så var deras nästa plan att jag skulle gå in på domus
och köpa en gurka, kondomer och en porrtidning! gissa om jag skämdes ?
men jag lär aldrig glömma det och fick mig ett gott skratt, men hämnas ska jag ;)

nu har jag haft fika och det har vart en massa folk här =)
Anne, Emmelie, Stina, Bella, Jossa, Malin, Sandra, Jenny, Smiley, Jenny, Hanne,
Elin, Elin, Emma, Evelina och Maja så det har då vart fullt upp hela tiden med
att servera ;) eller det gjorde mamma :)

har fått så fina presenterer som bla:
present kort på spa for you, hudvårdgrejer från clinic, friis&company tofflor,
en väska, hudlotioner, peeling, kläder, mobiltelefon, pengar, halsband, sparbössor,
sanning&konka kortlek, underkläder och sånt :D

helt sjukt vad söta vänner man har =)
LOVE U ALL, och tack för en toppen dag!
och tack till världens sötaste föräldrar som fixat och ordnat med allting =)

you make my life!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag hoppas att allt är bra.



Bli gärna medlem på denna länken och sammla snabbt, enkelt ihop poäng där du sedan kan byta mot presentkort. Allt kan du göra gratis om du så vill, och hur bra skulle inte det vara? Jag har redan fått hem 3 presentkort, komigång du också och få hem dina presentkort snabbt! Lycka till.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=42475

2008-10-23 @ 01:57:30
Postat av: Ahlenius!

Grattis i efterskott! :)

2008-10-26 @ 10:42:19
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0