sista helgen som 17 år


och det känns jääävligt skönt! :D
hade jättetrevligt igår, vi satt och smuttade hemma hos evve
och sen for vi till robin och fortsatte drickandet och sen begav vi oss
till RRbion och jag kan säga att jag kollade inte ett smack typ, satt
och smsade med typ 10 olika personer för att fördriva tiden men det
var nog inte så dålig ändå ;) sen gick vi tillbaks till robin och sen for
alla på krogen men jag orkade inte följa med, kan gott vänta tills
jag har åldern inne nästa helg! for och snurrade några varv på stan och sen
var det gonatt, har bråkat med en hicka sista timmen på kvällen och den gav sig
nog inte förrän jag hade somnat :)

ska strax till stallet och idag ska jag vara ambitiös där, ska bland annat
tvätta täcken och rida dressyr, mocka i hagen och dona! till kvällen blire
stallfest och jag hade tänkt dricka lite vin men idag känner jag mig inte alls
sugen på det så vi får se =) ska iaf bli gott med thaimat!

bjuder på lite bilder från igår, puss på er allesammans¨


Kommentarer
Postat av: Mallan

tjusig du blev i håret soffan :) nu är det inte långt kvar tills du kan svira rejält ;)

2008-10-18 @ 16:12:02
URL: http://maalliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0