when you need a break, take one!


igårkväll kom bella och sov med mig, jag såg när hon klev ut ur bilen och allting
men när jag öppnade dörren står hon med en skitläskig mask på, jag flög typ
4 meter in i huset och hade hjärtat i halsgropen och sen skrattade jag så mycket
samtidigt som jag blev så rädd att jag grät, gissa om bella höll på att kissa ner
sig av skratt den lilla jävuln! vi surrade på och hade jättemysigt, såg en film
och sen gick vi och la och rätt sent..

imorse kände jag och bella för att inte gå till skolan, fans helt enkelt en
massa annat som behövdes göra så vi prommade till klarran och red honom,
bella är verkligen ett proffs på allting, hon tar in hästen, sätter på täcket, borstar
honom, tränsar, leder honom u name it. ALLT! sen for vi och hämtade mina plugg
redskap från skolan och lagade sen lax i ugn, blev sjukt gott! blev sen en annan rulle
och därefter bastu, skönt. en annan rolig grej var att medans jag satt framför datorn
städade bella mitt rum, gissa om jag blev chockad när jag vände mig om och såg att
alla kläder som legat över hela golvet numera var i min garderob? fifan bella är så
jävla hjälpsam, gillar henne skarpt.

efter hon for satte jag igång med religonen, och det har jag hållt på med tills nu
samt att jag gjort min filmanalys! konstigt nog var jag trött när jag började och nu
känner jag mig hur pigg som hellst, blir som en kick när man gjort något vettigt
som att plugga och göra bort skolarbeten, ska plugga ytterligare lite mer religion
och sen sova för imorrn blir det plugg återigen..

kanske ett ointressant inlägg men det var ett tag sen jag skrev nåt annat
än ett kort inlägg eller en lista.. så ni som läser får helt enkelt stå ut :)

ps, ni är så grymma allihopa!

Kommentarer
Postat av: rebecka

okej vet inte hur jag ska kunna gå runt och säga att du har gjort det eftersom jag inte ens vet vem du är och vad du heter ? jag kan ju inte namn och sånt på folk här ?

2008-10-14 @ 10:36:28
URL: http://rebeckad.blogg.se/
Postat av: stina

typiskt bella, så fort hon kom till mig idag så började hon städa :) hihi..

2008-10-14 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0