brrrr va kallt!


idag har vi haft en kort dag i skolan vilket var jätteskönt.
for på stan och där såg jag en assnygg peakjacka.
blev förälskad. har önskat den också i present. Mamma är
grymt less på mina önskningar, det förstår jag.
Sen har jag slöat hemma, solat på gunillasalongen och joggat
och efter det vare hoppträning. gick jätte bra clutchen var så duktig!
nu ska jag duscha, det lär behövas!

såhär ser min önskelist ut
laptop
nya mobil
dubbelsäng
peakjacka
stor silvrig klocka
kläder
canada coose jacka

och sen har jag säkert nämt en massa som jag inte ens
kommer ihåg, haha att man orkar egentigen.
kommer inte ens få hälften men då blir det ju en surprise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0