dessa nerver !


kom precis hem, sitter återigen och äter vindruvor samt kiwi, nötte och
dricker juice. kanske borde sluta innan jag föräter mig på allting ?

har iaf vart hurtig idag, utöver min jogging tur så har jag och fredde
prommat på dundret, flåsade rejäljt i uppförsbackarna och sen när
vi var framme vid stugan var det kolsvart. (mina nerver) vi började knalla
neråt och sen fick han ett sms, tyckte det lät som att nån knäckte en kvist bakom
oss och sen som en hel djungelsafari eller nåt haha,
jag nästan flög upp i famnen på han så mesig
är jag, vi fick då oss ett gott skratt iaf :) sen for jag förbi ellan och bytte några ord.
hade inte fått min dagliga dos av henne så en snabb update skadar då inte :)

börjar skolan tidigt imorrn.. dvs 8 :/ sen blir det träning/stall och toppvandring ;)
puss



ps elin! gå och lägg dig tidigt, är less på att inte få tag på dig
förrän efter 17.00 ;) puss gumman. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0