i väntan på ellan

Nämn något som gjorde dig glad igår: Filmklipp från Ayia Napa
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Körde min fula renault ;)
Det sista du sa högt: MEN JAAAA !
Det senaste någon sa till dig: Sofie, kom och kolla
Vad har du druckit idag: vatten och mjölk
Vad var det senaste du åt: lövbiff
Vad var det senaste du köpte: fyllde på telen
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: kallt och storm typ
Godaste glassmaken: chocklad glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo det gör jag
Sover du tungt: jag sover bra, men vaknar av ingenting
Drömmer du mardrömmar: drömmer ofta, ibland mardrömmar
Trivs du med ditt jobb: har inget :)
Favoritklädsel:  myskläder
Favoritlåt just nu: celine dion - alone
Vad ser du om du tittar till höger: min fondvägg typ
Vad gör dig glad just nu: att jag har satt på bastun
Vad ska du göra härnäst: bastar
Höger eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: glad
Favoritgodis: salta
Kläder just nu: springbyxor och en grårosa tröja
Vinterplaner: ha jävligt roligt
Hur många kuddar sover du med: har två i sängen men använder bara en
Spelar du något instrument: nej men har spelat klarinett ;)
Morgon eller nattmänniska: morgon
Vad är viktigast för dig: mina vänner och min familj
Är du kittlig: om nån nyper en i midjan =)
Snarkar du: ja ibland trorja=)
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: spindlar och getingar
Stökigt eller välstädat: välstädat
Längtar du mest efter just nu: en viss person;)

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mycket :D

2008-09-29 @ 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0