Jag är en slagen hjälte just nu



Hör och häpna, imorse tog jag en 3 timmars promenad med hunden.
Eller njae, 2  ½. sen kom jag hem och skulle ta en buss till skolan, kollade
på klockan och den var 13.14 och det gick en buss 13.14 från tallbacka så
jag satte på springdojjerna och KUTADE till bussen och var där 13.16, men
nog fan missade jag den ändå.. SUCK! fick gå till skolan och nog kändes
det då i benen i uppförsbackarna kan jag då säga!
Har även hunnit med staden och en riktig jävla fottimatch.
Jag, bella, sanna och mallan på ett lag mot Kim, Robbe, Danne, Lannto,
Pjeir och Håkan.. FUSK ???? men vi låg bara efter med 2 bollar så ;)
jag låg då mer på backen, satan va tacklad jag blev eller så snubblade jag
på mina egna ben typ :) sen var vi förbi roffa, ska tatuera mig där istället för
hos piller. :P vart förbi jossan en sväng också och bytt några snabba updates,
så trist att man ses så sällan men så blir det när man blir äldre o har mycket
att göra =)

imorrn måste jag verkligen plugga.. måste övningsköra.. måste till stallet..
måste till skolan... SUCK ! hata måsten.
dagens citat av en anonym citerare ;)
måste hämta ett päron, måste fan försöka få rännskita
haha jag dör, min bajshumor

tänk om jag vaknade varje morgon och såg ut såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0