Milk chocolate


Sitter och äter mina milk chocolate dalahästar som mamma köpt åt mig,
dom är så grymt goda.. och tyvärr snart slut =)

har inte uppdaterat bloggen på hela helgen, har inte haft tid helt enkelt.
har umgåtts med emelie igår, kollat en film och sett en massa filmklipp
från ayia napa! fiifan vad kul det var blev nästan gråtfärdig saknar alla
som vi träffade där borta så mycket =) sen for jag och snurrade
med ellan en sväng, somnade vid sex imorse och klev upp halv 11 jag är
en riktigt morgonpigg peson =) var på en prommis i dag men jenka,
riktigt trevligt och skönt :) saknat den tjejen!

allting känns så himmla positivt just nu så det är inte sant=)
har ringt många på hästen och till veckan har jag massa träning
och hoppträning med hästen, 2 ellos paket och sånt att se fram emot:)

Du gör mig galen, orka vara så jävla perfekt snygging=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0