red wine

Dagens vill ha: ny telefon
Dagens frukost: oboy och limpa
Dagens klädsel: chinos, lång svart tröja, skinnajacka samt stallkläder
Dagens smink: gårdagens
Dagens frisyr: flätat
Dagens saknad: inget
Dagens humör: flummig
Dagens bästa: duschen
Dagens sämsta: att min snusdosa just blev tom
Dagens låt: Irreplaceable
Dagens lunch: polarmacka
Dagens middag: lax med sparris, skagen osv (jag lagade) HAH
Dagens ord: gud vad jag är törstig
Dagens Tv-tittande: inget ännu, ska se ensam mamma söker sen
Dagens läsning: bloggar
Dagens måste: deni
Dagens dricka: oboy, vatten, kaffe
Dagens köp: inget
Dagens träning: promm, ridning
Dagens tråkigaste: hölossningen
Dagens roligaste: min pappa
Dagens finaste: jenny
Dagens mående: bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0