stig är sjuk, ingen vikarie


började 9.40 idag, var sjukt trött när klockan ringde imorse.
släpade mig till skolan, hade tänk duscha men jag hann inte.
kommer hit och så står det på dörren att stigge är sjuk.
nu börjar jag 12.10 istället, jag hade alltså kunnat ligga hemma
och sova fortfarande.. ÅHHHH ! + att jag hade hunnit duscha.

eftersom vi har så långt hål nu så tog typ halva min klass bussen
till dollarstore (normalt?). innan jag hade orkat.... :P
vad mer händer? ellan ringde nyss, fick en chock, klockan är ju bara
10... hon var då vaken och hur pigg som hellst..

jag vill se sex and the city filmen nuuuu... har kollat klart boxern
och måste se den nu som avslut, var ju ca 2 månader sen jag såg den så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0