the billion dollar babe club


wieee. gud vilken skön dag vi har idag, religion och sen projektarbete.
ska hinna med 1000 saker idag, sola, stallet, förbi stan, äta palt hos farmor,
övningsköra, promma, kolla film. STRESS! :P

igår var gjorde jag i princip samma sak som jag ska göra idag..
var i stallet och klarran var sjövild, ovanligt. sen har jag joggat, prommat
sett film och grejjat på.

har beställt 3 cardigans och ett par chinos från ellos, de hade faktiskt
riktigt snygga grejer där. gå in och kika!

nu vill jag bara att det ska bli min födelsedag, tattotime och ett lite
mer händelserikt liv (iaf på helgerna) .. är less på hemma kvällar,
okej med en pojkvän då gåre hur bra som hellst, men inte utan.

puss ladies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0