the staaars


Stina - Du är verkligen världens bäst tjej och vi är så sjukt lika.
Tänk hur många gånger vi tjaffsat över vem som är värst, vem som
stressar mest och vem som planerar saker efter klockslaget och vi
kommer alltid fram tillslut att vi är likadana. Finns ingenting som skulle
få oss att skiljas! Du ringer mig alltid flera gånger om dagen och bara att
veta att du tänker på mig så ofta gör mig glad. Du sviker aldrig och har stöttat
mig i snart 7 år som vi känt varandra. Från första stund var vi oskiljaktiga, så
hemskt att lärare försökte sära på oss för att vi skulle umgås mer med andra i
klassen! Du är helt underbar och jag skulle aldrig byta ut dig mot någon annan.

Emelie - Helt otrolig tjej med egen vilja och mycket skinn på näsan, jag kan säga
precis allting åt dig och jag vet att det stannar där. Du ger mig altid lugn i stormen
och jag älskar dig för att du kompenserar mig så bra eftersom att vi är så olik varandra.
Även fast vi för de mesta bor flera mil ifrån varandra så tänker jag på dig jämnt, du är en
ängel i mina ögon, never let go.

Anne - Min barndomsvän, och då menar jag barndomsvän. Det var med denna tjej
jag lekte med barbie, dinosaurier, spelade tvspel och for till stugan med när jag var liten.
Jag har känt dig i 13 år och du är helt klart en av mina största favoriter. Du är som en andra
halva, har alltid vart så skönt att ha den tryggheten med dig, du bor så nära och du är
världens bästa på att hålla hemligheter. Du är helt enkelt grymm! Vänner för livet

Elin - Lättsam, pratglad, uppmuntrande tjej. Jag har aldrig en tråkig stund med dig.
Du kan skratta bort allting och står alltid på min sida i alla mina val! Åt dig kan jag verkligen
säga allting eftersom ingenting är konstigt för dig (du är som alltid värre;) är så skönt att
ha en vän som alltid kan muntra upp en och få en på bättre tankar. Har känt dig i snart tre år
och aldrig haft ett enda bråk. Du är så himmla crazy och jag älskar att vara med dig !

absolut eliten !!
sen finns det såklart andra viktiga personer i mitt liv som jag uppskattar otroligt
mycket men som jag tyvärr inte umgås med!
Mallan, Bella, Jossa, Sissi, Emmelie och Hanne. Ni är så jävla grymma ni med !

friend ship never ends!

Kommentarer
Postat av: ellan

åååh du är grym pigan :)

älskar dig!

2008-09-23 @ 22:13:36
Postat av: emylee

du är one of a kind babe ;).

2008-09-24 @ 09:17:03
URL: http://emyleee.blogg.se/
Postat av: Stina

haha de är fan sant de du skrev, vi är ju SS ;) satt och skrattade för mig själv när jag läste det, du är bäst gumman och hoppas du vet det :) älskar dig!!

2008-09-24 @ 12:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0