vegetarian


jajjamensan, jag ska vara vegetarian i 1 månad.. ska bli roligt :)
eller jag ska inte äta kött och kyckling, fisk ska jag ätit..
så idag har jag och mamma handlat en massa roligt som skagenröra,
sparris, wookgrönsaker, äggnudlar, keso, lax, chili corn carne, vindruvor, kiwi
och såntdär "nyttigt" skit ;) tror inte de är så nyttigt men det är iaf roligare
att äta laxpasta i ugnen än köttbullar och makaroner!

sitter och trycker chilinötter, det är min stora last!
kom just från duschen, har joggat varje dag i en vecka nu, hurtigt av mig!
ska hoppa i kläderna sen fara ut och övningsköra, därefter blir det att styra
upp nåt roligt =) tänker då inte sitta hemma och glo!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0