you make me wanna lalallalalaa. :)


Gud vad flitig jag vart här på media idag, har suttit och redigerat x antal
artiklar som 2orna har slarvat med. gaah, slarvpellar säger jag bara.
Slutar klockan 18 idag, seriöst?? har gastronomi, ska laga rödspetta med
mos och remuonaldsås (stava). fan vad gött. sen blire direkt till stallet för
att hoppa. missar idol, suck. imorrn ska jag till ems och kolla idol och vräka i
mig karra, mysigt. längtar :) var flitig igår också i skolan samt i stallet.
man mår bättre när man är effektiv. längtar till helgen också, ska bli skönt
att bara ta det lugnt och mysa. snart åker elin också. eller om hon inte redan åkt?
trodde hon skulle åka 23edje men hon kan ju inte bara ha åkt, då bli jag maad :)
träffade henne senast igår när hon var här med mig så då borde hon ha sagt nåt så...
elin call me :)

nu ska jag ta en powernap innan svenskan början..
puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0