you´re always on my mind

"även om vi inte pratar varje dag så finns du ändå i mina tankar",
I love you Emelie.


ska strax iväg och kolla film och så, ska bli skönt att umgås med
någon annan. idag har jag sprungit till stallet, kollat andreas hesse
kurs och travat med Clatch. Sen har jag och stina lagat kyckling fajitas
och det var riktgt gott men starkt. Igår var jag med elin och strosade runt,
pratade i timmar, du är guld värd ellan.
Sen gick jag och la mig men sen teleterrade c mig :D
imorrn äre söndag, gillar inte söndagar.. ska iaf dra ut på joggen sen
mysa med clatch och sen umgås med c, då ska han få igen för att
han förstörde min nattsömn.. :)

inatt tänkte jag sova som en gud =)
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0