älska mat


shiiises vad gott det är med mat!
har spenderat hela söndagen och måndage med bella och vi har
ätit i princip hela tiden :P vi styrde upp lite fest på söndag, men det
var totalt ovärt, såg ut att vara dött på krogen också så vi avrundade ganska
snabbt :b

igår så myste vi på jag och bellso, vi städade lite och sen for vi runt
som nå virrhönor hela dagen, bella körde bil vid 11-tiden haha.
undra om hon ens hade nyktrat till då? :P
vi for på tippsta och grillade med Sissi, Linn, Rasmus och Emelie!
Mysigt var det, dock lite blåsigt och solen pendlade där bakom molnen
men det var ändå skönt att komma ut.
Sen for vi hem till mig och ÅT igen, vi gjorde vitlökskroketter med vitlöksdipp,
grekisk sallad och kött. så jäääla gott, men satan va mätta vi var!

kollade twilight för andra gången, killen som spelar i filmen är
så sjukt snygg så man blir helt frustrerad av att se på han.. hur fan
kan man vara så hot?? sen for vi och hyrde en annan rulle och
så var det gonatt :)

och nu ska jag snart till skolan, fyfan vilken G.
Jag gruvar mig till 1000, har då absolut inte saknat
skolan/mediasalen/klassen. Its gonna be hard. :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmmmmm, i like MAT too! :)

2009-04-14 @ 10:05:29
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0