det ryktas att...



.....bella fyller 20 år på söndag
..det blir nyktert trost det
....det blir middag på olles, elin du ska med
...lösen på bloggen är nödvändigt
...uvs är nya uttrycket
....elin är hos mr. hemlig
....emelie och jag var på raggen idag
....magnums nya temptation är sjukt god
....jag frossar i mig sötsaker
....destination stockholm nästa helg
....skolan är värde
.....bella är inte i sitt sinnesfulla bruk ibland
....stina är sugen på olles mat
....det är bio ihelg ---> män som hatar kvinnor
....snön håller på att smäla bort
....jag är sugen på att åka i R8an till balen
....eller så blir det en corvette
....snart tar jag studenten
....och balklänningen är ännu inte köpt
.....träningsångesten börjar krypa sig nära inpå
....jag är totalt värdelös när det gäller bilar
....min hund Faxe är översexuell
.....många går i gummistövlar och träningsbrallor
....parkeringsplatserna på skolan börjar bli smockade
.....min bror har haft bastuefterfest
....och jag och stina var däckade
....nattmackor is the shit
.....jag har haft gymnastik i en repisstuga
.....vårkänslorna börjar komma
....det är nu man vill vara singel???
.....studentfesterna drar aldrig igång rejält
....jag är gällivares tråkigaste studenten
....jag och elin har TORKA
....emelie smeker in isborr som sover
....bella blev bärd till taxin
.....men hoppade genast ut
....och bröt sedan ihop på toalettgolvet för att hon ångrade sig
....grillad korv är sjukt gott
.....kärlek 3000 var INTE bra
......mjukglass finns nu på gojan
.....jag vill ha sillisar
....nån hade inte spolat på skoltoan
.....jag har skurat hela skolan, suck

nu var det slut på rykten.. .;)
kom inte på nå roligare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sådär ;)

2009-04-16 @ 23:13:21
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: ellan

haha kul :) men jag har inte TORKA mer:D haha! JIPPEEEY



och du måååste åka r8an till balen.. den är stans snyggaste!!!

2009-04-17 @ 00:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0