en dag i min smak


har haft en jättefin dag i lugnets tecken, vi hade ingen fillo och
sedan projektarbete där vi bara skriver på vår rapport i princip!
prommade med anne på morgonkvisten, det var jätteskönt väder
ute så vi var ute lite mer än 1 timme sen var vi tvungen att traska
hemmåt för att någon skulle komma och köpa min väst =)

sen parkerade jag bilen på andra sidan och for ut och åkte
lite längdskidor, det var kul men lite trist att åka själv =)
sen ringde mia om jag skulle med till mäntyvaara (stava)
så då for vi dit och blev bjudna på god mat och kaffe! och töntig
som man är så for vi förbi toni alldens hus och inspekterade ;)
eller ja stuga!! och vi körde fast på gården, vad ironiskt va??
tyvärr så fungerar inte sladden till min mobil för tillfället
för jag har bildbevis, har fotat bron där han suttit och funderat
om han skall skjuta sig själv eller inte ;). hojja.

sen har jag spelat lite kort och kollat tv hos mia ode.
kollat hur man gör med dvdn och tvn, kan vara bra att förstå sig
på det =) är så skönt att hänga där =)

imorrn ska jag upp klockan 9 tänkte jag och sen åka lite
skidor ifall vädret tillåter! därefter väntas skola och jag tänkte vara
överambitiös! sen har smilla kalas, och jag ska dit!
än så länge har jag bjudit in mig själv, men jag antar att jag får komma=)
vad ger man åt en 5åring ??

puss på er.

Kommentarer
Postat av: jossa

härligt med skidor! kommer bli mycket skidor för mig med när taiga blir stor och vill ut och träna! =)har man en draghund så har man hahah

2009-04-01 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0