en parisare!


åt en parisare idag från sibban, har inte ätit en parisare på
år och dar! men det är godare med hammis på nå sätt..

hojj vad jag är omotiverad att jobba imorrn, hade det inte vart
halvdag 06-30-11.30 så hade jag nog aldrig pallat :)
har just tagit en powernap men jag hade kunnat sova nu till
på morgonen men det finns inte utrymme för så mycket sömn.

ska försöka hitta nåt på stan imorrn inför kvällen, söker
en speciell klänning men eftersom utbudet inte är så stort
här i gällivare så kommer jag nog aldrig hitta nåt i den stilen jag
vill ha! och snälla vädergudarna ge oss sol imorrn! för då ska
de grillas och köras lite skoter! sattttan så skoj.

måste pallra mig i duschen men det känns seegt!
det är rätt jobbigt att duscha faktiskt.. men efter ett dag på jobbet
så är det ett måste, har nog ett gäng med damm i håret och överallt huhu..

nu ska jag kila /städarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0