en riktigt trött sofie


jag är trött, eftersom jag har frilufsdag (stava) så ska jag gå och lägga
mig och slumra ett tag till, sen ska jag plugga lite innan klockan
blir halv 12, då ska denko hämtas från skolan!
får se hur många vändor det blir med bilen idag ;)

igår så hoppade jag rocky, han var skitball!
väldigt väldigt pigg och busig var han men det var bara kul =)
lite svårt att hitta balansen på en så stor häst!

sen for jag till jenny gurra, hennes lilla kid blev 5 år.
hon fick rosa nagellack och ett glittrigt pannband, köpte
det åt mig själv också. ;)
sen spelade vi massa wee och drack thé och mös.
en bra torsdag helt enkelt!

kommer nog ha rätt fullt upp idag så jag uppdaterar ikväll
at Mias place.

Ikväll ska jag göra tacos, tacos är bara gott när man gör det själv
eller äter det hos andra. äter du tacos ute är det oftast OKRYDDAT
och så lite tillbehör. Man vill ja ha lite dipp och diverse såser så det
blir lite spice!! eller hur?

hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0