GLÖMDE BERÄTTA OM DAGENS ROLIGASTE =)


snacka om att vara jävlig, men roligt var det.

som vanligt nuförtiden står det en utlänning utanför coop och
spelar dargspel och tigger pengar, jag och anne går förbi och sen
säger jag åt henne "ska jag ge han det som blir över?" (3,50 kr)
och Anne bara, "jo gör det"..
Sen utbrast jag "undra vad fan han hade sagt om man gav han 500 spänn??
Anne bara "hahah ja alltså han hade nog blivit helt tokig av sig"

Då kom jag på den genialiska idé att testa!
Så jag går fram till utlänningen och stoppar ner min 500 lapp i hans
lilla kartonglåda och han SKINER UPP SOM EN JÄVLA SOL,
kastar nästan sitt dragspel och ska krama mig !!

gissa om jag ångrade min idé när jag kom på att utlänningar
kanske inte fattar detta med 1a april, det var ju ett april skämt !!!
så jag tog upp min 500lapp och gick igen, men vi fick då oss ett
gott skratt iaf ;)

han såg rätt ledsen ut men vafan... =)
heheheh ahhaahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vafan ! hahaha taskigt !

2009-04-02 @ 10:14:26
URL: http://malingrundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0