hahahahah


började tänka på en grej jag sa idag som fick elin att vika
sig i skratt: "jag kan inte andas, har fått sån dubbelhaka".
haha asså nog kommer det mycket roligt ur min mun ibland,
men det är mest när jag är flummig. ;) vilket jag är oftast!

har fikat med elin idag, kollat på lite jackor, vart förbi farmor
och sen for vi hem till mig igen och så skjutsade jag hem Elin.
har tagit en siesta för ett tag sen, funderar nu om det är något bra på tv.
ska ut och promenera imorrn innan skolan och gymma, nu måste
jag fan ta tag i träningen. och sluta med alla jäkla onyttigheter !!!
hade behövt fara förbi clatch också, det känns som evigheter sen sist.


pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0