inte bv nåmer =)


igår hade jag en rikitigt bra dag, i lugnets tecken :)

började med att häma upp lilla myran som var ensam, tog
med henne när jag skjutsade denko till stallet!
Efter det plockade jag upp Ellan och vi for på hultan och tog en fika,
testade en rågbulle? tror jag det hette, var iaf som en grillad toast och
den var verkligen att rekomendera, jättegod.
Sen gick jag ut med myran tillsammans med Stina och lilla elvira.

Sen for jag till gulhuset och skulle kolla lite tv, fick dock inte igång
det för att jag är så oteknisk så jag och myran somnade istället!
vaknade av att traktorn var och skottade --> PANIIIIK för min bil
stod mitt på gården och var väldigt mycket ivägen så jag flög upp helt
yrvaken och flyttade på den i sista sekund!

sen for jag till stallet och hämtade denko och julia, båda var helt speedade
och nog får man skratta åt dom alltså! tre filmer hyrde vi och sen for vi
hem och lagade tacos, medans jag stekte köttfärg och pratade i telefon
så drog de på högsta volym och dansade världens sjukaste dans och
sjöng "forever young" alltså vilka ungar =) sen kollade vi massa film och
myste på, hämtade upp linnea som är på besök och kollade ännu mera
film! jag slocknade vid 1 med både hund och katt i sängen och ungarna
var vaken till typ 04 nåt?? övertrötta var dom nog =)

vaknade av att katten SLICKADE mig i ANSIKTET, creepy men den
är så goo, och sen hade jag en hund gömd under täcket vid mina fötter,
vid mitt ansikte, på mig och överallt var hon! haha.

har vart effektiv imorse och städat efter kidsen, dom hade stökat och smulat
så mycket så det hade vart synd om mia och komma hem till ett kaos =)


nu sitter jag och väntar på att klockan skall gå, ska förbi elin
och låna nåt snyggt till ikväll, som vanligt hittar man aldrig nåt i sin
egna garderob fast jag har en massa nytt men man är som man är =)

ska till Emelie sen där det blir bastubad och så ska vi beställa
mat från Kina, tror det blir jag, emelie, sandra, stina, sissi, julia
och Linn så vi kommer ha riktigt roligt =) blir nog Nex ikväll..

nu ska jag börja packa väskan så jag har nåt att fördriva tiden med!!
ha en bra kväll så hörs vi
puss och kram
(förresten, 137 sidvisningar??? vem fan läser bloggen egentligen?)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag läser då :D

2009-04-04 @ 14:20:27
URL: http://ceecilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0