längtar till torsdag!


och ledighet, ska bli så himmla skönt att vara ledig från halv 12 på
torsdag till tisdag då skolan börjar igen! ska försöka umgås
så mycket som möjligt med mina käraste och träna och vara ute..
snälla snälla ge oss bra väder i påsk!!! vill åka till stugan nästa helg
också.. bara mysa med mina föräldrar! var så himla länge sen!

idag har jag jobbat till 20 över 2, vi hade friskvård sista timmen
så jag for på gymmet och körde ben och kondition!
gud vad bra man mår av att träna, sjukt bra faktiskt!

har lallat runt här hemma idag, sen har jag hyrt film med Anne,
den var lite sjuk men ändå bra ;) sen har vi uppdaterat varandra
och bara pratat.. älskar den tjejjen alltså, har känt henne sen
barnsben! hon är grym!

förresten så är uggs världens farligaste skor!!
drog världens jävla vurpa när jag skulle gå ut till andres bil
och saaaaaaaatan vad ont de gjorde, de måste ha sett så jävla sjukt ut!!
och idag när jag gick hemifrån Anne så tappade jag balansen igen,
sprattlade som en tok men fick tillbaka balansen och hann aldrig ramla!!
tur det för det gör så sjukt ont alltså ;) och bara för nån vecka sen vurpade
jag när jag skulle stänga garagedörrarna så jag fick gå in och hämta alvedon
och skrattade så mycket så jag nästan grät åt smärtan !!

neee nu måste jag sova, börjar ju fan jobba strax=)
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha, stackare. De är fan förbannat hala di där skorna!

2009-04-08 @ 08:06:05
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0