listor är kul =)


och ett bra tidsfördriv (jag vet att jag tjatar om att det är tidsfördriv
varje gång jag svarar på en lista) men faktum är att det är det
och sen är det roligt när andra kopierar den och svarar i sin blogg,
listor är ibland roliga att läsa.. jag är lättroad =)

SENASTE...
Film du hyrde: Christina Vicky Barcelona
Film du köpte: Tre värdelösa filmer på dollarstore
Låten du lyssnade på: Hmm, var nog "the man who cant be moved"
Låten du hade på hjärnan: take me to your heaven, gamla schlagern ni vet;)
Låten du laddade ner: laddar aldrig ner musik =)
Personen du ringde: Stina
TV program du tittade på: du är vad du äter
Personen du tänkte på: Mamma

FAVORIT...
Mat: palt
Låt: det är svårt men jag älskar broken strings
Sak att göra: älskar att göra andra glada
Sport: hästar helt klart
Dryck: kaffe, vatten och mjölk är väl det jag dricker =)
Kläder: jeanstights och nån fin kofta
Film: the notebook
Bil: tycker BMW

ANTAL...
Gånger du varit kär: en, kanske två
Gånger ditt hjärta brustit: en gång, eller det har aldrig brustit
Hjärtan brustit på grund av dej: endel saker jag gjort har fått mig att må dåligt
Gånger ditt namn varit med i tidningen: nån gång i samband med Clatch
Ärr du har på kroppen: lite överallt, men bara små ärr

SENASTE...
Bok du läste: bakom stängda dörrar
Personen du fick mail av: det var av nelly tror jag :P
Personen du fick brev av: brev, får man sånt nuförtiden? var isf
pengar till bensin som grattis till körkortet av mommo och moffa, haha
Personen du fick sms av: Mia
Gången hela din familj åt middag tillsammans: var faktiskt länge sen, men
kanske, kommer inte ihåg! vi slutar alla olika tider och jobbar om varann
Så det blir sällan men på helgerna äter vi oftast tillsammans

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: jobbat,solar,tränat, vart förbi mia och pratat massor med mamma
Var det kul: sådär, inte allt ;)
Hur tidigt stiger du upp: beror på vad som ska göras men oftast kring 7-8
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte
Vad ska du göra ikväll: jag vet inte? ska sova på nån timme iaf =)

Är du seriös: när jag vill vara det så är jag det, men kan svammla sjukt mycket också
Vad är du allergisk mot: nötter och egoistiska människor
Var har du ont: i mina fötter
Använder du hårspray: Nej, bara om jag gjort någon frisyr när jag ska på galej ;)
Kan du stå på händer: Nej, har kunnat men nu törs jag inte ens försöka, men Stina
kan!! deni :D
Favorit serie: sex and the city, utan tvekan!!!

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: föredrar nog salt eftersom det är det jag använder mest
Gillar du ketchup: jag överdoserar ketchup, helt sjukt
Är du glad nu: jaa, jätteglad
Var du glad igår: jepp, är sällan ledsen eller sur
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: den är väl det som spelas på krogen
Stockholm är: En fin stad
Göteborg är: Också en fin stad
Kan du sjunga: det kan väl alla ;)
Mer värt än guld: att mina käraste är lyckliga
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA !!!
Ska bli skoj: morgondagen med mina älsklingar
Ska inte bli skoj: inget jag kan komma på just nu
Sparar till: ingenting just nu (eller jo mina närmaste vet)
Väntar på: ledigheten imorrn 11.30 ;)
Pålägg som gäller: det varierar, men oftast skinka
Dagens dryck: Kaffe, vatten och oboy imorse


jag utmanar: Sanna, Elin, Stina, Sandra, Sissi, Emelie och Carro =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0