okej, bella och anne läser min blogg ;)


de klickar alltså in på den ca 50 gånger/var om dagen =)
inte illa pinkat!! och annes idé och för eller efterrätt var ju
genialisk, äpple eller en snus :P ska nog skriva ner det på receptet,
ann-britt hade nog blivit lite smått imponerad eller (chockerad).

lite irri var det idag, satt och väntade över 1 timme på gastron idag,
och sen hade vi inte ens det.. jag hade en känsla av det men maja
var bombsäker på att iv hade gastro men icket :S suck.

har vart med hjärtat efter skolan (bella) och vi myste på lite med
sanna och sandra! sen kom jag hem och hörde att mamma och
pappa pratade om lovisa (min kusin) och jag bara "vadå lovisa?"
Ja hon är ju hos farmor, SKÄMTAR NI!!!!! de har vart här sen i torsdags,
min kusin och min farbror som bor i sundsvall, och jag har inte ens vetat
om det. eftersom mamma sagt det i telen åt niklas när de vart i stugan under
påsk, och inte har då han sagt de åt mig =)
satte mig i bilen direkt och for dit och lekte lite med Lovisa och hennes
polly-docker! hon bröt av benen på dem hela tiden så hennes pappa
fick göra en höftoperation, hon ä mig lik upp i dagen ;)

ska snart avrunda. imorrn ska det bakas till bellas 20-års KALAS !
det ska bli fint, sen ska jag hyra en rulle med en annan favorit
nämligen min coola kompis Anne. Som dessutom är 17 år
och morsa till världens sötaste tjej!

puss&kram

dom här hämtade jag ut idag, men längtar efter min lila topp..
jävla H&M (så förbannat seg leverans)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hä hä, mmmm, nå har man massakrerat ett X antal dockor i sina dar ;)

2009-04-14 @ 23:35:36
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0