over 100.


funderar fortfarande på vilka det är som läser min blogg egentligen,
har över 100 sidvisningar varje dag.. det låter ju sjukt mycket :P
funderar på att lösenordskydda men? jag skriver egentligen inte så privat
grejer..

förresten så hyrde vi kärlek 3000 igår, och hyr den INTE.
den var sjukt dålig, som nån barnsageberättelse.. bläääh!!
besvikelse..

väntar på att få sluta nu, men jag har gastro kvar 15.20,
1000 år dit ju. Ska hämta ut ett H&M paket och lämna igen
filmen, umgås med bella? hoppas jag.
har lust att dränka mig när jag är i skolan.
Det är verkligen så värde.. gud man negativ jag låter nu :P

Det är Maja som ska laga mat åt mig idag på gastron, hon
har indiskt tema så vi ska äta nån indisk kyckling, gott..
nästa vecka ska jag laga åt henne, det blir italienskt, pizza!! mums.
måste komma på en förrätt eller efterRätt till 15.20..

SÅ NI SOM SÅ TROGET LÄSER MIN BLOGG KAN JU LÄMNA EN KOMMENTAR
OM VILKEN FÖR/EFTERRÄTT SOM PASSAR TILL PIZZA.

lite drygt med tid nu, har ju lektionen om 1  ½ timme...

Kommentarer
Postat av: B

de borde väl du veta min trogne vän ;)

2009-04-14 @ 15:35:31
Postat av: a, up the streetan

JAG LÄSER DIN BLOGG!!! WOHO!!! hum.. efterrätt vare.. en snus? mihihi... eller kanske en frukt eller två vad vet jag.:)

2009-04-14 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0