STOCKHOLM !!


åh imorrn åker jag till stockholm, ska bli supermysigt!!
mormor och morfar bor där så jag och mamma åker dit en heeel vecka.
har tagit ledigt från skolan och det ska bli så härligt.
vi ska shoppa en massa, ta långa promenader, fika på massa mysiga
caféer och dricka öl på uteserveringar! kan det bli bättre? det tror jag
knappast. kameran följer med så jag tar massa bilder!

har vart i kiruna idag och kollat på ponnytävlingar, har hjälp
carro och Clatch som var jätteduktiga! var superkul att åka
iväg bara över dagen. älskar att vara på tävlingar=)

kommer sakna er här hemma, det ska ni veta!
och tack sanna för kommentaren, dock ser jag inte ut
i håret så just nu, det är en 1 ½ år gammal bild =)

puss och kram, kanske kommer nån uppdatering till veckan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ring när du ser det här!!! blir ju orolig att det hänt något när din mobil är avslagen:/

Hoppas du mår bra=) puss

2009-04-30 @ 19:40:42
URL: http://emeeliew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0