sunny sunday


vaknade imorse med emelie, mysigt att sova men någon när man är
på lyset! hade sjukt kul igår hela kvällen rakt igenom, kanske för att
man var bland fantastiska människor!

idag har jag myst ute i solen med Mia i stallet, sen red jag ut min prins
som sa att han ville hem till småstallen.. han stod och tjurade jättelänge
när jag kom från skidspåret där jag skrittade av honom. han skulle promt
inte gå till klubben! men klart småstallen är hemma när han bott där 3 ½ år =)
blev lite rörd när han var sådär som han är med mig, det känns som att han trivs
och har så kul.. kan inbilla mig men han känns alltid så glad när jag rider han och sådär=)

nog om det, har även vart på bio ikväll och den fick mig att gråta.
gud så bra den var den hette i taket lyser stjärnorna! så himmla berörande film.

ska även avboka min resa till ayia napa, känns LITE surt med tanke på att jag inte
tagit avbokningsskydd eftersom jag var så säker på att jag skulle fara dit och bo
hos malin.. varför varför varför tog jag inte hotell på en gång??
men det är lätt att vara efterklok är då glad att jag inte hann betala in mer på resan
men seriöst hur tänker man? 1000 kr har jag fått kasta i sjön på grund av nån annan
beter sig som en jäääävla idiot..

ursäkta men var bara tvungen att få det sagt !
pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0