superwoman


men tjena allihopa, tänkte slänga ihop några rader innan jag tar kväll (!)
såg just att klockan är 23.39 i skrivande stund och det är jäliiit segt för
att vara jag. men har som i vanlig ordning sovis till halv 1 imorgon. SKÖNT!
ska promma på morgonen, sen ska jag på vårdcentralen. fruktan fruktan.. help

idag har jag haft en very nice day. som jag inte tänker dela med mig utav.
näe skoja, så fruktansvärt hemlig var den då inte :P
har prommat med Mallan G, och det var då på tiden att vi umgicks.
för er som inte vet så ska jag uppdatera er;
jag och malin var bästa vänner när vi var 13-15 år typ.
sen köpte vi mjukglass, drack kaffe, pratade, drack ännu mera kaffe
och pratade ännu mer! det var riktigt trevligt, jag har saknat henne
känner jag nu.

sen har jag surrat litegrann med mammsen och pappsen
som knappt ser röken av mig numera, jag är JÄMT hos någon
annan, far och flänger som en groda men jag älskar det,
har så roligt med alla mina vänner så jag vill hinna med allihopa!
önskar jag kunde dela på mig!

kvällen har bestått av hängande på grand ! pratat med ellan..
hon är uvs, eller UTV som hon sa.. hihihi! me like.
sen skjutsade jag hem en annan uvs och lite vinpåverkade mia
och hennes gäng. ;)

blev rätt långt :P tihi.
puss på er.
BTW!!! kiruna fredag och lördag... *STOCKHOLM* jiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaa'



Kommentarer
Postat av: Sanna

Snhnyggt hår !! :)

2009-04-24 @ 13:31:37
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0