jobb, jobb och lite mer jobb


det har min helg bestått av :)
har jobbat e.m på grand fredag,
f.m i aitik lördag och sen e.m på grand
och så f.m i aitik idag (söndag)
haha inte speciellt roligt men inte säger jag då nej
till pengarna som rullat in denna helg :)

så jag har inte så mycket att skriva om, eftersom jag
bara jobbat.
Har handlat klart mina julkappar också!!
Eller måste förresten hitta något till farmor imorrn.
Men har köpt toppen klappar åt mamma, pappa och bror.
Har inte speciellt stor släkt, ganska skönt då sparas de lite penki!!

svar till anonym kommentar: jag har gjort min tatuering på
Inkline i Gällivare, hos Tomas Nordström :)

idag när jag kom hem hade min mamma städat mitt rum,
vikt hela garderoben, dammsugit,vaskat, bytt sängkläder
u name it. det var så jäääla skönt att komma hem!
hon är så underbar! mitt rum var ett bombnedslag innan.
mådde nästan dåligt över det när jag kom hem inatt
från grand. USCH!!

ska vila eftermiddag innan jag fixat mig för julefesten på
grand! undra vad man ska ta på sig?? problem =)

nånå, lugna favoriter spelas ur mina högtalare så
nu blir det gonatt för en timme eller två

puss o kram /soffipropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0