är jag iqbefriad?


jag är då inte normal, mitt IQ måste ligga långt under medel !
för tredje gången har jag missfärgat en vit tshirt för att jag tvättat
dem med mina lila jeans!! hur fan lyckas man.. är extra förbannad
för att det var en ny tshirt som jag använt typ 1 gång som jag förstörde denna gång.

nu ska jag hålla mig till att slå på en tvättmaskin med underkläder och sockar,
dom kan man slänga i samma maskin iaf utan behöva sortera..
orkar inte bry mig om jag har missfärgade troser, så sexig är jag ;).

kort sagt, mamma sköter tvätten bäst ska sluta beblanda mig ;).
längtar till ikväll när jag ska se seven pounds och äta ugnstekt fläskkarré
med potatisgratäng och grekisk sallad med bellso och mamma..

(har tråkigt)

Kommentarer
Postat av: sissi

du måste säga imorron om du grinade till filmen :D

2009-02-10 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0