go o gla alla hjärtans dag


just nu ska jag bädda ner mig under täcket och sova några
timmar sen ska jag bara slänga mig framför tvn med mallan
och snacka skit och äta karra.. är måttligt less på allt skitsnack
och på falskhet, varför berättar man saker som man lovat andra
i förtroende att inte berätta vidare? helt sjukt vad människor går
bakom ryggen på varandra. Så himla olojalt !
usch bläää.. det som man
tror står en närmast irriterar sig på en och snackar massa gojja..


var ut igår och hade inte roligt, var hungrig hela kvällen
hann inte äta någon middag så jag hade ont i magen och på krogen
sög det hängballe. for till mia istället och surrade hela natten,
det var betydligt trevligare än vad det var på krogen måste jag då säga:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0