ILY

Stina och jag har en såndär typisk hat-kärlek till varandra,

som tur är så vinner skönheten före odjuret eller hur man nu

ska uttrycka sig för annars hade vi nog gått skilda vägar för många

år sen. Stina är den som jag ibland tänker "åh min bästa vän,

hon är snällast och goast i världen" och andra stunden tänker jag

"fan dendär jäävla ungen, jag ska strypa henne" !

Visst låter det sjukt men sant är det, Stina är som min syster

och vår vänskap kommer åka berg och dalbana upp och ner

för resten av livet men mest upp då såklart.

Kommer aldrig glömma när vi var i abborrträsk med klassen och

jag klättrade upp i ett träd och ramlade ner bland leran och fårskiten,

alla utbrast "shiiit, hur gick det?? slog du dig??" utom stina då såklart

som utbrast "OCH DU HAR MINA BYXOR!!" jag log snällt tillbaka och

tänkte "här ligger jag och har typ brutit alla ben i kroppen och det ända

hon tänker på är sina jävla byxor! Det kallar jag kärlek!



Bella är my rock, hon är som en stor trygghet.

En axel att luta sig mot och hon är som allas "big mama".

Som när hon tillexempel ringer och frågar hur jag ska ta mig hem,

jag svarar "med buss" och hon säger "ring när du ska hem för du

ska inte åka buss hem mitt i natten jag hämtar upp dig".

Det är sååå typiskt bella, att verkligen bry sig om andra men

när det kommer till henne själv är det inte så noga ;).

Jag skrattar alltid med bella och hon hittar alltid på en massa galna

upptåg så med henne har jag aldrig tråkigt.. LOVE




Elin och jag lärde känna varann genom min bror, jag glömmer

aldrig när hon addade mig på msn och blockade mig lika fort

för jag var världens bitch! Som vi har skrattat åt det!

Första gången jag träffade henne var när hon flyttat hem från luleå

och kom till välkommaskolan första gången och sa "tjena snygging"

sen dess har hon vart en av mina bästa vänner och vi har aldrig

en tråkig stund. Elin är totalt oegostisk och jag älskar henne

för att hon vet allting om mig men älskar mig ändå, hon

är den sista att döma mig! tack för att du finns




Malin är typiskt vän som man vet att man alltid har där, det

kan ha gått månader utan att vi umgåtts men när vi väl är med

varann så är allting som vanligt, som att vi känt varann hela livet

och inte vart utan varandra en dag! På senare tid har vi kommit

varann elefantkliv närmare och vi har skrattat så det har gjort

ont i magen! Vi kan få sjuka idéer och vi är inte sena att fullfölja

dom! Vi har spenderat 4 nyårsafton tillsammans och det är ganska

märkligt att det blivit så men samtidigt så självklart ! första året

var i en epatraktor i PANIK upp mot björnfällan, året därpå

var vi hos Elin jakobsson och firade 12slaget och förra nyåret

så var vi på BHK malmen med massa andra glada människor och

detta nyår firades in hos flyckts mer raketer och bravader!

vi måste ju helt enkelt fira nästa nyår ihop också, men först "mjuk"

startar vi med AYIA NAPAAA !!!


Emelie och jag gjorde vår första resa utan föräldrar tillsammans

förra sommaren, vi drog till ayia napa där vi upplevde massor

utav saker och träffade underbara människor! Vi hade grymt roligt

och vi är riktigt bra vänner! På senare tid har vi inte pratat så mycket

men det ska väl bli ändring på det! Emelie är en jättefin människa

som är väldigt ärlig och lojal mot sina vänner, det tycker jag

är det bästa egenskapen du har gumman!


Kommentarer
Postat av: elin

åååh vad fint gumman.. blir gråtfärdig när jag läser det :) du anar inte hur glad jag är att du är min vän. Du betyder så sjukt mycket för mig även fast jag kan va dålig på att visa det. Du får mig alltid på bra humör, jag kan berätta allt för dig, du har en alldeles underbar personlighet och i mina ögon är du oslagbar. älskar dig!

2009-02-06 @ 01:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0