jag blir så förbannad!


djurmisshandlare !!!! åh jag blir så arg så jag börjar gråta, djur
har fan ingen talan och det är så många djur därute som får svälta
till döds eller blir slagna till döds! gud vad jag vill jobba med något
som kan förändra såna situationer, jag vill stå på de godas sida och jobba
för att djur och även människor ska ha det bättre!

hååh såna människor borde inte få leva!
alltså vad har jag gjort egentligen? jag har sålt clatch..
har redan ett behov av att åka till stallet och rida på honom
men jag ska förbi imorrn och krama om han..
blir seriöst ledsen så fort jag tänker på det nu, man snart
vänjer jag mig! bara han får gå ute heldag... åh mitt hjärtaa

nu ska jag se klart beck pusspuss

jag och min babe på hakkasbadet

Kommentarer
Postat av: stina

najs pixs ;) haha

2009-02-01 @ 23:02:59
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-02 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0