jag vill ha mina uggs!


bättre sent än aldrig, har velat ha uggs hela vintern men har alltid
prioriterat att köpa andra grejer före det men nu har jag beställt ett
par som var på halva priset på nelly. dom ligger garanterat på konsum
redan sen igår men sist jag beställde från nelly så tjorvade det också
med min avisering, tillslut fick jag mitt kollinummer mailat från nelly
och då stod det att paketet nått konsum redan för två veckor sen så
då fick jag hämta ut det med kollinumret och nu har jag också
fått kollinumret mailat MEN det funkade inte att söka på påsten med det
numret, inget paket hittades.. SNÄLLA SNÄLLA säg att jag har fått en
avisering nu när jag kommer hem!

idag har jag klivit upp tidigt och så for jag och solat, sen har jag pluggat
teori på bilskolan och nu har jag suttit på media och gjort ut min
dreamweaverbok så nu ska jag börja jobba med företags hemsida
nästa vecka! då blir det full speed så den blir klar så fort som möjligt !

tråkigt inlägg, tänkte göra ett lite roligare nån dag men det blir som aldrig av..
tänkte bara skriva att jag älskar mamma och pappa. så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0