mÅndag.


dagen började bra med bara en lektion i skolan,
for direkt till stallet och så red jag ut Clatch, han var precis som
han alltid brukar vara när jag rider.. pigg och väldigt busig ;).
tänkte när jag satt på hans rygg "nu är man hemma" alltså att
såhär ska en ponny vara, han är helt perfekt! så jävla mjuk i munnen
och alltid glad.. LOVE IT

sen har resten av dagen vart otroligt seg, har inte gjort nånting..
mitt onda i ryggen har blivit ännu värre tog just två alvedoner får
se om det hjälper! vet inte vars det kommer ifrån, känns som att
jag ska spy nästan.. KUL! har inte tid att vila för hundarna måste
ut och jag har lite plugg att göra också..

åh kill me ;) . nää så farligt är det inte men usch min rygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0