massa fika och en ridtur


slog upp mina ögon vid halv 10, åt en god frukost och sen
for jag på åhult och köpte fikabröd åt farmor!
for dit och fikade och åt spaghetti med köttfärssås, är fortfarande
mätt jag åt så mycket när det är sådär gott ;)

har vart på andra sidan och ridit Frode, var så himla ridsugen!
det var jättemysigt att rida igen, kul att tölta också hade glömt
bort hur det var nästan =) .. synd bara att de är så blåsigt
och ruggigt ute annars hade jag vart ute på en lååång tur!
drack kaffe sen hos m&p så idag har det blivit mycket kaffe..
har precis kommit hem och slagit på bastun så man får
tina upp lite, det är så kyligt ute!!

får se om man kollar nån film ikväll eller vad man gör =)
ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0