mina fina vänner


ja, rubriken passar ju bra eftersom jag har fina vänner.
har inte uppdaterat på hela gårdagen men jag har inte suttit nåt
framför datorn.

igår spenderade jag min kväll framför en typisk "sofie och malin film"
dvs romantiska komedier eller ngt åt det hållet, passar nog oss rätt
bra med tanke på att de är väldigt lättsamma, u dont have to think. GREAT :)
sen drog vi raggen genom staden, staden sov dock..
slog upp mina ögon imorse och for till stallet för lite slavarbete, var domare
i de två första klasserna, jag är snäll. ibland för snäll !
hjälpte carro med klarran också, gick jättebra för dom. såg en glimta clatch
i han idag som jag inte sett sedan jag sålt honom så det var roligt att se, dock
är han fortfarande extremt lugn och lite småseg men rätt vad det är tänder han
väl till igen, får man hoppas!

idag har jag spelat lite spel med sanna, bella och mallan ! det var riktigt kul
man borde verkligen spela spel mer ofta ;) sen har vi bara tagit de lugnt..

imorrn ska jag plugga litegrann och sen måste jag fixa någon bra rulle,
kanske tar en powerwalk också om vädret tillåter..
ser iaf fram emot nästa helg som ska tillbringas med Mia och comp.
ska bli jätteroligt att träffa alla tävlingstjejer som faktiskt blivit mina vänner under
åren, och FRIDA ALATALO !! om du läser detta så ring mig för jag HOPPAS verkligen
att du ska dit, I miss u. Men som sagt, ska bli roligt att hänga med mia, hon
är en favorit :)

justnu går min telefon på högvarv, pecka och grabbarna verkar ställa
till med elände där i g-hult ;). senast han ringde så var telefonen kraschad
av öl eller ngt liknande, hörde knappt vad han sa.. så nu verkar de ha blivit tyst =)
dessa gvekillar alltså, gasen i botten på dem ;)

avslutar med en sjukt snygg bild på mig, enjoy
och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0