onsdag!


hade bara PR idag och det gick himla lätt, var och solade sedan med Mia
och så surrade vi över en kaffe om lite grejjor inför "resan".
känner mig riktigt trött nu, ska ta en dusch och sen vila, ikväll måste
jag se om rättegången om caroline mordet kl 21.00 på tv! det får jag
inte missa! annars tänker jag faktiskt inte göra ett piss ikväll, olikt
för att vara jag. jag brukar alltid annars fara och flänga överallt men idag
känner jag för att bara göra ingenting.. eller om nån kommer med nå roligt
förslag är jag ju inte sen att haka på!

nu ska jag som sagt duscha sen vila..
imorrn bär det av till piteå och på fredag till umeå..
så bloggen får en liten paus. ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0