vilka stjärndagar!

helgen har varit riktigt rolig, fredag var dock otroooligt tråkig
då jag bara satt hemma och åt ben&jerrys och kollade på spåret med m&p.
vart less efter 10 minuter och gick ner och kollade lets dance!

på lördag pluggade jag en massa teori sen for jag förbi jossa en sväng,
hennes hund är verkligen bedårande, hon är så söt så att man inte tror att
hon är riktig, när hon ligger helt blixtstilla ser hon ut som ett sånt där
perfekt gossedjur som man bara vill lyfta ner från hyllan och ta med sig hem=)

på kvällen for jag ut med bellso och Stina, var länge sen jag hade så roligt!
jag tror oplanerat är bäst för då har man inga förväntningar..
men det räcker nog för mig att gå ut ca 1 gång i månaden, var 1 månad
sen jag var ut sist så då hinner man få lite sug...

söndag tog jag det jäkligt piano hade världens skallebang och levde
på resorb och trocadero resten av dagen, tog mig upp på handboll tsm
med Stina oså for jag förbi Evelina som fyllde år och fikade massa gött,
kom fram till att jag seriöst måste lägga ner med mitt småätande i tid och
otid för nu börjar det verkligen sätta sina spår på min kropp, inte snyggt

igår klarade jag teorin till bilskolan, blev superglad var sån otrolig lättnad
nu kan jag typ elda upp körskoleböckerna som man grävt ner sig i ett tag
fick jeanstights och lite sånt att mamma som belöning och så fick
jag beställa lite från h&m, mammor är bra på att skämma bort en :P
på kvällen for jag förbi hos familjen prutt som någon sa dvs at  Mia and
pärras place! drack kaffe och chillade surrade lite skit och kollade bilder
oså från thailand, såg underbart ut! fick även ett edhardy linne och en bandeau
bikini av Mia och de satt inte fel kan jag då säga, jag har faktiskt sökt efter
en bandeaubikini ;). ska inviga den i ayia napa! for hem sen och såg
en film med bellso och den var bra men slutet var ju sjukt dåligt..

ajaa ska avrunda, skriver mest för att slippa jobba här på median..
jag klev av först av alla på bussen och kom sist till skolan, precis
alla varvade mig jag var såå trött!! nu ska jag sitta här i skolan till 17.00
då jag slutar.. FUN !

idag ska jag förbi Clatch, har saknat honom jättemycket..
fan jag känner mig som en kvaddad padda måste nästan
lägga på lite make! puss

åh ge mig en chokladboll och en choffe

Kommentarer
Postat av: Julia Ängstål

Hur känns det nu att vara hästlös? skönt eller ? Hade själv velat ta ett uppehåll med hästarna, men det bli nog efter sommaren!

Massor med Kramar Från Luleå!

2009-02-10 @ 13:39:44
URL: http://stala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0