your hot and your cold


riktigt bra dag hittils!
två superlätta lektioner i skolan därefter brummade jag på stan
med Stina, hämtade ut mina uggs som var supersköna och så for
jag förbi frissan och hämtade lite hårfärg! Jag och Stina strosade runt
på stan, köpte en poccahontas pannband och så har jag även hittat
två 80-tals pannband i glitter från nelly, superfina. tror dom slinker
ned i brevlådag nästa vecka om jag nu inte hinner ändra mig till imorrn.

nu sitter jag med lila färg i håret, färgen fejdade så snabbt sen sist
jag var hos frissan så nu ska jag bättra på den i hopp om att den sitter
lite längre denna gång! ska strax skölja ut färgen och sen plocka iordning
röran i mitt rum, förstår ärligt talat inte hur jag kan få det så stökigt på 2-3 dagar?
helt sinnes. Imorrn låter det som att de blir middag på olles med brudarna
och det tackar jag då inte nej till ! Ska även plugga och slinka förbi stallet
för att säga hej åt Clatch och kolla en hoppträning!

kvällen är oplanerad och jag hoppas jag hittar på något..
är sugen på att fara förbi mia och inspektera brännan ;).
skämt o sido, hon är säkert slut efter hemresan!

puss och hej leverpastej

äkta turistbilden ayia napa -05

Kommentarer
Postat av: sissi

kamoflage soffan :D jo föressten, jag har inga pengar så jag kunde inte svara på ditt sms, men jag kan iaf inte haka på för jag ska till jokkmokk och sen så har jag inte pengar till att käka ute :S men tack för att du frågade iaf :)

2009-02-06 @ 18:45:52
Postat av: Anonym

yees de gör vi ;) har match på dagen men efter den så =)PÖSS! :)

2009-02-07 @ 13:22:44
URL: http://maalliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0