80 mil avklarat!


brummade iväg 05.30 idag från stallplan och var framme kl 11 i uleåborg!
besiktningen gick galant Clatch var hur duktig som hellst, lite busig
när vi sprang och när han fick longeras men annars stod han blixtstilla
och lät dem klämma och känna på honom! är så nöjd med pärlan
han var alltså frisk och dom jämförde han med en 10årig häst, så han
är alltså väldigt fräsch för att fylla 15 år i maj. De små slitagen som
hittades var helt normalt för en häst över 10 år och det vore mer konstigt
om han inte hade haft lite slitage så det var skönt att höra att allting var OK
med klarran.

nu kan man pusta ut, är rejält trött och det är blandade känslor.
nu när han är besiktad och ska säljas så känner jag mig inte nervös
längre utan bara tom. kommer bli tråkigt men samtidigt en lättnad
att inte vara bunden och sånna saker.

min pappa är så himmla underbar, han har alltid kört transporten och
han klagar då aldrig! fick till och med stanna på Gina Tricot i dedär stora
köpcentret som har öppnat vid ikea och handla lite kläder.
Sprang in där i all hast medans han stod på parkeringen och matade
hästen med morötter! Jag älskar pappa alltså, hade dött för honom

nu ska jag ta en dusch för jag luktar verkligen urk och sen kommer
jag somna på två sekunder! inte världens roligaste att sitta 10 timmar
i en bil! men mest synd om klarran som fått stå i transporten!

Är han inte lovely? puss på honom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0