AYIA NAPAAA !


har bokat min tredje resa till ayia napa i Maj, jag och mallan gick och
kollade resor för skoj skulle och på ca 10 min hade vi bokat en flygstol
åt mig, mallan ska jobba  där och gå bartender utbildning så jag kommer
att bo gratis i hennes lägga och parta hela veckan med henne och
bara njuta på beachen ;)


AYIA NAPA HERE I COME !! hoppas stina eller kanske bella eller någon
som är sugen att haka på också får samma resa :D

pusspuss /impuls soffan

ayia napa -05 med klassen -08 med emelie
och nu -09 med mallan och kanske ngn annan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WIHOOO fasen så skoj vi kommer att ha det..! =) JISSES mitt lilla impuls mongoo! ;D

2009-01-31 @ 01:28:54
URL: http://maalliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0