en liten flytt!


nu har clatch flyttat, han såg jättelugn ut och det såg ut att gå bra.
ska dit imorrn på morgonen och föra över alla grejer samt kolla till
hur han verkar trivas :) känns jättebra, carro är så gullig.

var en runda på stan idag och kikade efter en present till lotta
som tack för alla års träning och hjälp! tog ett bra tag kan jag säga
och när jag hittat den ultimata presenten (en norrbottens ring) så fanns
det i en storlek som var för stor för min tumme och den andra som inte ens
passade mitt lillfinger, så typiskt !!! fick bli en annan present som var väldigt
fin den med. malin var nog lite less på att springa ut och in i affärer, men
det är så svårt att köpa åt någon man bara träffar i stallet och aldrig ser på fritiden,
hur personen klär sig/vad hon gillar utanför stallet lixom :).
sen tog vi en fika på åhults och nu påpekade jag att min choffe skulle vara varm
och det lönade sig för den var kokhet och sjukt god, på senaste har mina choffe
varit pissljumna och därmed asäckliga..

ska åka buss för andra gången idag, gud vad jag vill ha körkort nu!
inte länge kvar om jag klarar det.. det luktar verkligen inte gott på bussen
och jag börjar alltid må illa, från mbgt till gve tar det ca 25 minuter !! SUCK.
ska iaf tillbringa kvällen hos malin och mysa.. har just käkat en kycklingrulle
och kommit hem från stallet =)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0