jag är så förbannat less på att vara ensam



jag sa för någon dag sen åt en person att jag faktiskt föredrar
att vara singel men då ljög jag.
jag är så förbannat less på att vara ensam, jag är less på att
sova själv , jag är less på att inte ha någon omkring mig, jag är
less på att se romantiska kärleksfilmer, less på att läsa om hur
fantastisk alla har det, less på att allt som har med kärlek att göra
men jag är väl bara riktigt jävla avundsjuk. för jag vill ju också
vara sådär läskigt kär och sväva på rosa moln..

visst kan singellivet vara kul, man behöver inte bry sig eller
vara så beroende av någon annan, man kan vara spontan
och limma på fast 10 killar varje kväll och dra hem med vem
man vill men i längden håller det inte och man lessnar på det
med. man blir bara ännu mer olycklig utav sånt

fel och bara stå där bakom dörren, en reko kille som gör mig
lycklig ! nånå har inte tänkt gräva ner mig direkt men less är jag.

nästa gång jag skriver nåt om kärleken kanske det
står hur underbart det är, det är ju dagsformen liksom.
för visst kan det vara helt underbart men för tillfället är
jag bara less och ensam.

fuck the pain away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0