jag pluggar som om du inte fanns någon morgondag!


har taggat ner lite nu på teoripluggandet, har suttit nu i 4 timmar så kanske
dags för en paus. fick iaf 62 av 65 möjliga på senaste sluttestet jag gjorde
och på ett av felen hade jag läst frågan fel och på den andra hade jag kryssat
råkat kryssa i fel svar fast jag visste det rätta. så det ser ljust ut men det
känns för enkelt på nåt sätt, därför ska jag göra nån internet kod snart igen..
haha vad tragiskt detta känns!

nu är det dags för budda plugg, kommer MAX klara G på provet
imorrn med tanke på att jag börjar plugga NU. men aja, thats life!
lär blir vaken till 2 inatt eller liknande.

min dag har då bestått av skola och teoriplugg, väldigt intressant eller hur?

pussokram

Kommentarer
Postat av: Alex

i know the feeling;) har varit mkt nu om du läst min blogg ett par dagar^^ jag jobbar och sliter..hehe gällivare alltså, vad gör du där uppe?:P

2009-01-16 @ 10:46:04
URL: http://alexofjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0