kärt barn har många namn!


tänkte på det när pappa nyss kom hem från nån middag och
han "pratade" med vår hund Faxe, alltså han har 1000 smeknamn
som inte ens är i närheten av hans riktiga namn såsom jägern,
tollen, fäxitollen, jakoten, jacki schälinen, dågen och han lyssnar
till alla dessa smeknamn också! haha. och sen vår andra hund
som heter Minus kallas typ för minnomänne, batholten, bittobätter,
stinky, bilou och så vidare ! ganska märkligt ;).

idag har jag lallat runt i skolan sen var jag med bellso en sväng
och så har jag hämtat ut mitt H&M paket och mitt löshår och så
for jag förbi ponnyn som blev skodd och därefter mys med mamii.

har nyss tvättat ansiktet och borstat tänderna osv, skulle gå
och lägga mig vid sjutiden sa jag tidigare idag men jag fastande
framför top model, unga mödrar, made in sweden och miami ink!
dessa tvprogram alltså :). måste tipsa er om min tandborste, den
är från jordan och det stod "medium" på förpackningen. jag börjar
alltid blöda från tandköttet för att jag har så "hårda" tandborstar men¨
denhär var svinmjuk, var skitroligt att borsta tänderna för att den var
så behaglig. om det nu kan vara roligt att borsta tänder? ;)

nu ska jag avrunda, imorrn väntas plugg och skola och sen
skall även pållen ridas


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, jag minns att vi gav casper och karlsson en hel del sjuka namn också förr i tiden... :)

2009-01-29 @ 00:17:47
Postat av: Anonym

haha jaa alltå jag fattar inte vars man får allt ifrån;)

2009-01-29 @ 11:17:20
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0