lets dance!


åh jag vill också kunna dansa, för att inte tala om vilken snygg
och välsvärvad kropp man hade fått ! vore helt perfelt ;)
ser dessutom galet roligt ut!

allas våran blondinbella var sjukt snygg och jag hade inte
tackat nej till laila bagges bröst!
jag och elin vart så danssugna så jag bjöd på några moves
inför henne, hon var mäkta imponerad tror jag!
trots det hade jag aldrig visat mina egenlärda danssteg offentligt,
jag har verkligen noll rythm och jag är totalt "osvänglig" i kroppen!
känner mig som en valross på två ben som knappt kan röra höfterna;).

har är iaf jag i min dans-outfit! det är en badmössa jag har på skallen!


dagen i ära har jag vart i skolan, sovit lite, borstat på ponnyn
och sen har jag som sagt kollat lets dance. ska avrunda kvällen
redan nu, är grymt trött och ska orka med massa teoriplugg och
lite övningskörning imorrn. Nu vill jag bara ha körkort!
Hade inte tackat nej till en thailand resa som Mia ska åka iväg på,
vilket fusk! och snart kommer bellso hem därifrån, och gud
vad hon är efterlängtad. våran söta isabell !

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha nej vilken mysig bild :P

Och vilket fint rum!

2009-01-16 @ 18:59:17
URL: http://cbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0